Pneumatiky.cz - vítěz ceny kvality v soutěži ShopRoku 2010

10.11.2010

Pneumatiky.cz mají pořádný důvod k oslavám, 8. listopadu 2010 byly oznámeny výsledky soutěže ShopRoku 2010, které přinesly našemu e-shopu přelomový úspěch. Pneumatiky.cz zvítězily ve své kategorii Auto moto a získávají tak Cenu kvality udělenou skutečnými zákazníky!

1. místo - vítěz Ceny kvality


Na předních pozicích nejsou Pneumatiky.cz žádní nováčci

Letošní vítěz, internetový obchod Pneumatiky.cz, není na předních pozicích soutěže ShopRoku žádným nováčkem. Od svého vzniku se pravidelně umistuje na vysokých postech. Loni získaly Pneumatiky.cz bronzovou příčku, předloni jsme se v široké konkurenci umístili dokonce na 2. místě.

Cena kvality - skuteční zákazníci určí, kdo vyhraje

Soutěž ShopRoku si klade za cíl nejen vyhlásit nejoblíbenější e-shopy mezi internetovou veřejností, ale především najít kvalitní obchody a upozornit na důležitost kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.

Spokojený zákazník musí být základním principem internetového obchodu a jen se spokojenými zákazníky se může rozvíjet internetové obchodování jako takové. Proto v soutěži ShopRoku o vítězích v Ceně kvality mohou rozhodovat jen reální zákazníci zapojených internetových obchodů.

Cena kvality, je cenou zákazníků, kteří hodnotí svou zkušenost s nákupem v internetovém obchodě za rok 2010. Hlasování se mohou zúčastnit jen reální zákazníci, kteří prokazatelně v daném internetovém obchodě uskutečnili objednávku. Zákazníci v určitém období po nákupu automaticky dostanou emailovou zprávu s žádostí o vyplnění dotazníku spokojenosti, které jsou jak důležitou zpětnou vazbou pro samotné internetové obchody, tak i důležitým měřítkem pro rozhodování dalších zákazníků, zda v tomto obchodě také nakoupit.

Právě podle výsledků dotazníku spokojenosti jsou vyhlašovány nejlepší e-shopy roku.

O soutěži ShopRoku

V letošním roce je soutěž o nejlepší internetový obchod vyhlašována již po třetí. První ročník, ShopRoku 2008, pořádala společnost Prosecký Consulting s.r.o., od které současný provozovatel, firma Miton Media, a.s., koupila doménu a pro další ročníky soutěže připravila zcela nový koncept soutěže. V roce 2009 byla uspořádána soutěž již v tomto novém konceptu a s novými pravidly. Byl tak položen pevný základ k pravidelnému vyhlašování nejlepších internetových obchodů.

Kompletní výsledky soutěže ShopRoku si můžete prohlédnout zde.

Připojené obrázky

Košík 0 Kč

Nákupní košík je prázdný.