Zkontrolujte si pečlivě obal zásilky při jejím převzetí. Podepsáním přepravního listu souhlasíte s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození sepište s řidičem protokol a zásilku nepřebírejte.
Reklamace mechanického poškození:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu či sepsat zápis o škodě. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Kurýr DPD:
Pokud zjistité poškození zboží až po odjezdu řidiče, kontaktujte zákaznickou linku DPD na čísle 841 700 700. Požadujte dodatečné sepsání zápisu o škodě nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Kromě infolinky DPD kontaktujte prosím ještě naši zákaznickou linku Pneumatiky.cz na čísle 547 425 372.
Kurýr PPL:
Pokud zjistité poškození zboží až po odjezdu řidiče, kontaktujte zákaznickou linku PPL na čísle 844 775 775. Požadujte dodatečné sepsání zápisu o škodě nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Kromě infolinky PPL kontaktujte prosím ještě naši zákaznickou linku Pneumatiky.cz na čísle 547 425 372.
Kurýr GEIS/TOPTRANS a Česká pošta:
Pokud zjistité poškození zboží až po odjezdu řidiče, kontaktujte naši zákaznickou linku Pneumatiky.cz na čísle 547 425 372.
V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.