Věděli jste, že...? I když nesněží, zimní pneu brzdí oproti letním při nízkých teplotách lépe na mokru i suchu. Vyřešte přezouvání dřív než ostatní a vyhněte se přeplněným pneuservisům.

Technologie EverGrip: Proč pneu Michelin vydrží nejdéle?

27.04.2020 , Jiří Král

Tuhle situaci zná až příliš dobře spousta řidičů. Koupíte nové pneumatiky a jezdí se na nich naprosto skvěle... jenže stačí sjet první 2 milimetry a už cítíte, že to na mokru není ono. Řešení představuje technologie EverGrip od francouzského výrobce Michelin. Ta kromě vysokého kilometrového nájezdu zajišťuje i stejně dobré jízdní vlastnosti pneumatiky po celou dobu užívání.


Jak funguje technologie EverGrip

Nezávislé testy dlouhodobě potvrzují nedostižný kilometrový nájezd pneumatik Michelin. Kromě toho mají však ještě jednu výhodu. Jejich jízdní vlastnosti se s ubývajícím vzorkem nemění a podají perfektní výkon i při minimální hloubce 1,6 milimetru. Jak je to možné?

✅ Vícevrstvá vysoce přilnavá směs 

Směs inovativních polymerů s vysokým podílem siliky pomáhá rozkládat přenos brzdných sil na celou plochu běhounu. Díky tomu má dezén perfektní přilnavost bez ohledu na jeho hloubku.

Směs polymerů a siliky v pneumatikách Michelin

✅ Optimalizované drážky ve tvaru písmene U

Boční stěny podélných drážek Michelin jsou na rozdíl od běžných pneumatik vertikální. To dezénu poskytuje potřebnou míru prořezání pro hladký odvod vody i při minimální hloubce 1,6 milimetru.

Optimalizované drážky ve tvaru písmene U

✅ S ubývající hloubkou dezénu se drážky rozšiřují

Stávající drážky a lamely dezénu se s postupujícím opotřebením průběžně rozšiřují. To kompenzuje úbytek hloubky dezénu a zajišťuje výborný záběr po celou dobu užívání. 

Technologie Evergrip a její rozšiřování drážek


Michelin Primacy 4

Pro všechny řidiče, kterým záleží na bezpečí a životnosti. Dostupná v průměru od 15 do 20 palců

Prémiová pneumatika pro osobní vozy nabízí kromě špičkové bezpečnosti i nedostižný kilometrový nájezd. Ten je podle testů až o 18 000 kilometrů vyšší než průměr konkurence.

Díky optimalizovanému uspořádání dezénových bloků má navíc pneumatika i při minimální hloubce 1,6 mm o 22 procent větší plochu pro odvod vody než její předchůdci.

✔    Oproti konkurenci o 18 000 km vyšší nájezd
✔    Mimořádně krátká brzdná dráha
✔    Efektivní odvod vody a ochrana proti aquaplaningu

Michelin Primacy 4 na Pneumatiky.cz

Chci vybrat Michelin Primacy 4


Michelin Pilot Sport 4 S

Pro řidiče výkonných sportovních vozů. Dostupná v průměru od 16 do 23 palců.

Dezén Michelin Pilot Sport 4 S je tu pro ty, kdo si chtějí naplno užít každý kilometr cesty a rádi s chutí šlápnou na plyn. Při vývoji pneumatiky využili francouzští inženýři zkušeností závodníků Formule E a WRC.

Technologie Dynamic Response s hybridními aramidovými pásy, kterou dezén využívá, přináší rychlé a přesné reakce při řízení. O výjimečnosti dezénu svědčí i homologace pro řadu vozů značek Mercedes a Ferrari.

✔    Precizní odezva při řízení
✔    Výborná přilnavost na mokru
✔    Špičková stabilita v zatáčkách

Michelin Pilot Sport 4 S na Pneumatiky.cz

Chci vybrat Michelin Pilot Sport 4 S


Michelin CrossClimate+

Pro řidiče, kteří hledají bezpečné přezutí pro 365 dní v roce. Dostupná v průměru od 14 do 19 palců.

Jsou to už 4 roky, co Michelin představil celoroční dezén CrossClimate jako “první letní pneumatiku se zimní homologací”. Ten se brzy stal nejúspěšnějším modelem v testech celoročních plášťů. 

Michelin CrossClimate+ na úspěchy svého předchůdce úspěšně navazuje. Pochlubit se může například 1. místem v testu celoročních pneumatik magazínu Autobild v rozměru 225/45 R17 a 3. místem v testu ADAC v rozměru 185/65 R15, kde překonal i řadu letních plášťů!

✔    Stejný výkon na suchu a mokru jako letní pneumatiky
✔    O 25 % vyšší nájezd než konkurenční celoroční pláště 
✔    Mimořádně krátká brzdná dráha

Michelin CrossClimate+ na Pneumatiky.cz

Chci vybrat Michelin CrossClimate+


Hledáte jiné pneumatiky? 

Prohlédněte si naši širokou nabídku Michelin a vyberte si pneu přesně pro svůj vůz. 

Košík 0 Kč

Nákupní košík je prázdný.