Jak reklamovat zboží


I u té nejkvalitnější značky se může čas od času vyskytnout výrobní vada. Ale nevěšte hlavu, o kvalitní zboží ani své peníze nepřijdete. Stačí, když vyplníte krátký formulář, který najdete níže, a my vyřídíme reklamaci s výrobcem za vás. 

Reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání.


Jak reklamace probíhá

  • Po vyplnění formuláře nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace vám zašleme e-mailem reklamační protokol.
  • V protokolu vás požádáme o doplnění informací o užívání pneumatik nebo kol v provozu (typ auta, pozice pneumatiky/kola, tlak v pneumatikách atp.), které potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.
  • O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme.
  • V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu právo i na finanční náhradu dopravného.

 


Adresa k zasílání zboží k reklamaci

Pneumatiky.cz 
PROLOGIS - DC2 
689 Syrovice 
PSČ: 664 67

info@pneumatiky.cz
+420 547 425 372

Košík 0 Kč

Nákupní košík je prázdný.