Po-Ne
7-19 hod.

Převzetí zásilky


Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky při jejím převzetí. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození je zapotřebí sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout, pokud máte podezření, že by mohlo být zboží poškozeno.


Reklamace mechanického poškození:


Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu či sepsat zápis o škodě. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.


Kurýr DPD:

Pokud převezmete zásilku a zjistíte poškození zboží až poté, co již řidič odjel, prosím informujte zákaznický servis DPD na čísle 841 700 700 a požadujte dodatečné sepsání zápisu o škodě nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Kromě infolinky DPD kontaktujte prosím ještě naši zákaznickou linku Pneumatiky.cz na čísle 547 425 372.


Kurýr PPL:

Pokud převezmete zásilku a zjistíte poškození zboží až poté, co již řidič odjel, prosím informujte zákaznický servis PPL na čísle 844 775 775 a požadujte dodatečné sepsání zápisu o škodě nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Kromě infolinky PPL kontaktujte prosím ještě naši zákaznickou linku Pneumatiky.cz na čísle 547 425 372.


Kurýr GEIS/TOPTRANS a Česká pošta:

Pokud převezmete zásilku a zjistíte poškození zboží až poté, co již řidič odjel, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku Pneumatiky.cz na čísle 547 425 372.


V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.


Kontakty

info@pneumatiky.cz
+420 547 425 372
volejte 7-19 hod.



cookie