Po-Ne
8-20 hod.
Záruka kvality služeb

Tým profesionálů

Rychlé a odborné řešení dotazů či objednávek v čase 8-20 hod.
Tel. +420 547 425 372;
e-mail: info@pneumatiky.cz

Vlastní sklady se zbožím

Široká skladová dostupnost,
92% pneumatik ihned k odeslání.

Dnes objednáte, dnes expedujeme

Expresní doprava zboží zpravidla do 24
hodin + možnost Osobního odběru.

Garance nízkých cen

Naše slevy dosahují běžně 40 – 60 % oproti standardním cenám.

Komfort jaký jinde nenajdete

Doživotní záruka na pneumatiky

automaticky ke každé objednávce.

Bezpečné platební metody

Plaťte rychle a bezpečně na dobírku nebo Vaší kartou přes PayU.

Věrnostní program

Speciální předsezónní slevy pro všechny zákazníky a odběratele novinek.

Nadstandardní zákaznická podpora

  • Detailní info o průběhu objednávky
  • SMS o odeslání zásilky
  • Info o přesném času doručení
  • Rychlá reakce na Vaše dotazy
  • Možnost Vrácení zboží až do 30 dnů
  • Snadné a rychlé vyřízení reklamace

Nadstandardní Pneujištění

Při poškození pneumatiky Vám dáme
až 100% z ceny pneu zpět.

Originální Pneu TV

Vyberte si Vaše pneumatiky jako
na živo
.

Důvěryhodný obchod

APEK - Certifikovaný obchod

Hodnocení kvality 100%

Finalista Shop roku 2013

Garance kvality od našich dodavatelů

Prodáváme pouze kvalitní výrobky oficiálně dovezené do ČR.

Jistota solidní společnosti

Silné zázemí, ryze česká společnost, 100% český kapitál, na trhu od roku 2003, se sídlem v ČR.

Garance spokojenosti zákazníků

99% zákazníků doporučuje Pneumatiky.cz.

Naši zákazníci:

"Opravdu super obchod, nakupování bylo rychlé a snadné."

…vždy něco navíc

Pneuservisy.cz
- Přezujte snadno a rychle

Najdeme pro Vás nejbližší pneuservis ve Vašem okolí.

Facebook Pneumatiky.cz

Fanděte nám a dozvíte se více o nás
a co se u nás děje v zákulisí.

Pomáháme dětem z DC Brno

Z každé objednávky přispíváme dětem
v kojeneckém ústavu a dětském
domově Brno.

Nákupní řád


Podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu Pneumatiky.cz se řídí platnou legislativou a dále tímto nákupním řádem.

 

Úvodní ustanovení


Tyto obchodní podmínky (dále jen „nákupní řád“) obchodní společnosti ONIO s.r.o., se sídlem Družstevní 84/15, 664 49 Ostopovice, identifikační číslo: 27712885, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 53871 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.pneumatiky.cz (dále jen „e-shop“).

 

Nákupní řád pro případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání upravuje dodatek „Závěrečná ustanovení“. Ustanovení odchylující se od nákupního řádu je dále možné sjednat v kupní smlouvě. Tato odchylující se ujednání uvedená v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními nákupního řádu. Ustanovení nákupního řádu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Kupní smlouva


Veškerá prezentace zboží umístěná na webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Kupující navrhuje uzavření kupní smlouvy prostřednictvím řádně vytvořené objednávky v e-shopu prodávajícího nebo prostřednictvím telefonu. Prodávající neprodleně potvrdí převzetí tohoto návrhu na e-mail kupujícího, přičemž toto potvrzení není svojí povahou souhlas s uzavřením kupní smlouvy.

Za souhlas s uzavřením kupní smlouvy je považován okamžik, kdy prodávající odešle objednané zboží kupujícímu. V okamžik odeslání zboží tedy jednoznačně dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, přičemž tato smlouva se řídí platnými nákupním řádem prodávajícího. Kupující spolu s informacemi o odeslání zboží obdrží elektronicky prostřednictvím e-mailu daňový doklad, odkaz na platné obchodní podmínky, které jsou archivovány a odkaz na informace týkající se odstoupení od této kupní smlouvy.

Dalším okamžikem, kdy dochází k uzavření kupní smlouvy, je výzva k osobnímu vyzvednutí objednaného zboží kupujícím na adrese výdejního místa, které bylo pro tento účel zřízené prodávajícím. Kupní smlouva může vzniknout i v jiném než v jednom z výše popsaných případů, vždy ale musí dojít k jednoznačnému písemnému souhlasu prostřednictvím e-mailu s uzavřením kupní smlouvy ze strany prodávajícího.

Kupující je oprávněn odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy bez jakýchkoliv sankcí, dokud nedojde k odeslání objednaného zboží ze strany prodávajícího. Tento svůj záměr kupující oznámí prodávajícímu e-mailem nebo telefonicky. Kupní smlouva je vždy uzavřena v úředním jazyce České republiky. Kupní smlouva je vždy uzavírána na dobu určitou, do okamžiku převzetí zboží kupujícím. Tímto nezanikají práva kupujícího ani prodávajícího, které podléhají platné české legislativě a tomuto nákupnímu řádu. Kupní smlouva je archivována pouze do okamžiku převzetí zboží kupujícím.

 

Ceny zboží


Provozovatel internetového obchodu, neboli prodávající, je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu Pneumatiky.cz jsou uváděny včetně DPH. Ceny jsou platné v momentě nákupu. Akční ceny jsou platné v momentě nákupu nebo do vyprodání zásob. Stránky internetového obchodu obsahují také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží (dále jen „dopravné“). Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené na stránkách internetového obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

U výrobků, na které se vztahuje zákon č. 223/2015 Sb., kterým se mění zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, jsou součástí ceny i náklady na zpětný odběr, zpracování a likvidaci. Výše nákladu je uvedena na daňovém dokladu k zakoupenému zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, zejména v případě nedostupnosti zboží, nebo v případě objednávek překračující běžný rámec maloobchodního prodeje. O zrušení a možnosti náhradního řešení (alternativní zboží, individuální cena) budeme kupujícího informovat telefonicky či e-mailem.

 

Objednání zboží


Odesláním objednávky vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost své objednávky a souhlas s nákupním řádem e-shopu.


Po odeslání objednávky se kupujícímu zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu, kupující má možnost si objednávku vytisknout. Pokud kupující při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni neprodleně automaticky odeslána rekapitulace (potvrzení o přijetí) objednávky. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Prodávající je oprávněn neakceptovat návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy v případě nenadálého doprodání zboží nebo nemožnosti jeho obstarání do termínu 14 dní. O této skutečnosti bude kupující neprodleně informován pomocí e-mailu nebo telefonicky. Návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy nebude akceptován ani v případě, že se kupující a prodávající nedohodnou jinak (např. na dodání jiného druhu zboží).


Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

 

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku


Kupující nese náklady za standardně využité komunikační prostředky pro komunikaci provozovatelem e-shopu (prodávajícím), pokud tato komunikace započala na straně kupujícího. Ke komunikaci lze využít kontakt prostřednictvím e-mailu, online chatu či vyplněním kontaktního formuláře uvedeného na stránkách e-shopu. Tato komunikace probíhá prostřednictví internetového připojení a cena za toto připojení se řídí dohodnutými podmínkami mezi kupujícím a poskytovatelem služby internetového připojení.

Kupující může zvolit pro kontaktování prodávajícího i volání na některé z pevných či mobilních čísel uvedených v kontaktech. Ceny za volání na tato čísla se řídí podmínkami dohodnutými mezi kupujícím a poskytovatelem telekomunikačních služeb. Pokud prodávající kontaktuje kupujícího prostřednictvím volání na pevnou linku kupujícího nebo na mobilní telefon kupujícího, pak náklady za tuto komunikaci nese prodávající. Kupující nese náklady i za komunikaci s využitím internetového připojení, i když tato komunikace započala na straně prodávajícího, avšak pouze v rozmezí dohodnutých podmínek mezi kupujícím a poskytovatelem internetového připojení.

 

Způsob platby


Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu, nebylo-li před uzavřením kupní smlouvy domluveno jinak.

  • Dobírka: Platba v hotovosti nebo v některých případech i platební kartou při doručení zboží kurýrní službou na fakturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce. Platbu platební kartou lze provézt jen u některých kurýrních služeb. Informace o možnosti platby kartou poskytnou pracovníci zákaznické linky prostřednictvím kontaktů uvedených na stránkách internetového obchodu.
  • Dobírka na Slovensko: Platba v hotovosti při doručení kurýrní službou na fakturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce. Platba bude vybrána v € a přepočítána přepravcem z Kč dle kurzu ČSOB DEVIZY/NÁKUP, který je platný ke dni svozu zásilky. Aktuální kurz naleznete na ČSOB – Kurzovní lístek. Platbu nelze provézt jinak než v hotovosti.
  • Převodem: Po obdržení objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) zašle prodávající kupujícímu výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol pro provedení platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Zboží je odesíláno po připsání kupní ceny na bankovní účet provozovatele e-shopu (prodávajícího).

Ověřeným kupujícím a státním institucím umožňujeme platbu na fakturu (převodem) se splatností 14 dnů. O tuto formu platby může kupující požádat, pokud má u nás opakované objednávky, případně je státní instituce.

  • Hotovost: Pro osobní odběry je umožněna hotovostní úhrada. Osobní odběr je možný pouze po vyzvání operátorem zákaznického servisu, neboť zboží může být uloženo ve více logistických skladech v ČR. Pro úhradu zboží a služby přezutí ve vybraném pneuservisu. Žádný pneuservis neumožňuje jinou než hotovostní platbu.
  • Platební kartou: Při osobním odběru je možné využít platby kartami VISA, VISA Electron, Master Card, Master Card Electronic, Maestro. Zboží a služby přezutí ve vybraném pneuservisu není možné hradit tímto způsobem úhrady.
  • Online bankovní převody realizované přes PayU: On-line platba výhradně pro majitele účtu u vybraných bank. V případě bezchybného průběhu platby je částka ihned připsána na účet prodávajícího, vedeného u PayU a objednávka ihned po tomto připsání vyřizována. Nebude-li možné dodržet dodací lhůtu, má zákazník právo na okamžité vrácení částky zpět na účet. Zboží je expedováno po připsání platby na náš účet u PayU (řádově hodiny od platby). Podporované banky: Komerční Banka (Mojeplatba), GE Money Bank, mBank, Fio banka, Raiffeisenbank (pouze eKonto), Sberbank.
 
 

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

Žádný ze způsobů platby není zpoplatněn, je tedy ZDARMA.

  • Elektronická evidence tržeb: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 

Zpracování objednávky


V případě nejasností má prodávající (případně jeho odpovědný zástupce) právo kontaktovat kupujícího prostřednictvím poskytnutých údajů. Proto je v zájmu kupujícího zadávat tyto údaje pravdivě, přesně a kompletně.

 

Dodání zboží


Termín dodání závisí na druhu objednaného zboží. Ve většině případů se pohybuje v rozmezí 1–5 pracovních dnů. Na detailu každého výrobku se zobrazuje textová informace o dostupnosti zboží pro dodání v pracovních dnech.


Je-li stav skladem, zboží je reálně na skladě s možností dodání během 1–3 pracovních dnů. V závislosti na povaze zboží a čase přijetí objednávky lze očekávat expedici od 24h (pneumatiky) do 3 dnů (litá kola).


U akčního zboží, které je skladem, lze očekávat dodání obvykle do 24h (při objednávce do 15h).


V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Prodávající se zavazuje dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na kupujícího, snížit dodací lhůtu na nejkratší možnou dobu. V souladu s tím může být objednávka v případě potřeby pro účely logistické optimalizace rozdělena do dílčích objednávek dodaných přepravní firmou či různými přepravními firmami.

 

Pro účely realizace služby přezutí ve vybraném termínu je termín dodání zboží roven termínu, kdy bude zboží doručeno do vybraného pneuservisu. Samotná realizace služby přezutí proběhne nejdříve po tomto termínu doručení objednaného zboží.


Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má kupující plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou emailu.


Dodávku zboží zajišťuje firma ONIO s.r.o. prostřednictvím přepravní firmy GEIS/DPD, České pošty či vlastní přepravy.

 

Osobní odběr


Pro kupující z okolí Brna jsme zřídili výdejní místo, kde nabízíme možnost osobního odběru zboží.


Adresa logistického skladu: Pneumatiky.cz, Družstevní 84/15, Ostopovice, 664 49.


Vždy vyčkejte nejprve na potvrzení dostupnosti zboží přímo na skladě pro osobní odběr operátorem zákaznického servisu, neboť dostupné zboží je uloženo na více logistických skladech v rámci ČR.

 

V případě dodání zboží do vybraného pneuservisu je výdej tohoto zboží podmíněn využitím služby přezutí. Pneuservis neumožňuje využít pouze službu osobního odběru zboží.

 

Využití výdejního místa je zpoplatněno částkou 75 Kč za jeden kus zboží (např. při objednávce 4 ks pneumatik bude účtováno 300 Kč)

 

Způsob doručení


 

Cena za přepravu kurýrní službou GEIS/DPD/Česká pošta (jednotlivé přepravce je možné preferovat) je následujcí: 

  • GEIS – 75 Kč/ks
  • Česká pošta – 75 Kč/ks
  • DPD – 85 Kč/ks
  • DPD komfort – 99 Kč/ks

Kdy "ks" značí jeden kus zboží z objednávky, vyjma cyklopláštů (např. při objednávce 4ks pneumatik vám bude účtováno dopravné minimálně 300 Kč včetně DPH, při objednávce 4 kusů [2 sad] sněhových řetězů je dopravné 150,– Kč včetně DPH).

Pokud je zvolena služba Kompletace, neplatí se zvlášť za pneu a disk, ale za celý komplet dohromady (např. při kompletaci 4 disků a 4 pneumatik činí dopravné minimálně 300 Kč včetně DPH). Námi dodávané zboží je vždy pečlivě baleno tak, aby nedocházelo k poškození při přepravě.

 

Je-li součástí objednávky příslušenství (např. bezpečnostní šrouby, pneuměřič atd.), za toto příslušenství se dopravné neúčtuje a to v případě, že jsou součástí objednávky alespoň dvě pneumatiky, litá nebo ocelová kola (min. dvě položky s placenou dopravou).

 

Převzetí zboží


Příjemce zboží (nebo-li „kupující“) by měl ve vlastním zájmu překontrolovat, že je obal neporušený a zásilka nenese zjevné znaky poškození. Při přejímce nekontroluje obsah zásilky a nevyžaduje se účast posádky vozidla. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

Případné poškození se ohlašuje prodávajícímu nebo i přepravci ideálně ve lhůtě do 3 dnů od doručení zásilky. Pokud příjemce provede kontrolu nepoškozenosti obsahu až po odjezdu přepravní služby, případné poškození ohlásí provozovateli e-shopu nebo i přepravci ideálně ve lhůtě do 3 dnů od doručení zásilky.

 

V případě že kupující může identifikovat neshodu dodaného zboží se zbožím objednaným, by měl ve vlastním zájmu bez zbytečného odkladu tuto neshodu oznámit prodávajícímu, který je následně povinen tuto neshodu napravit v domluvené lhůtě s kupujícím, přičemž kupujícímu nezaniká právo na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud tuto neshodu zjistí prodávající bez předchozího oznámení neshody kupujícím, je prodávající oprávněn požadovat výměnu zboží pro uvedení dodaného zboží do shody s kupní smlouvou či vrácení tohoto zboží v neshodě s kupní smlouvou (odstoupení od smlouvy prodávajícím) případně může prodávající po kupujícím požadovat úhradu rozdílu ceny uhrazeného objednaného zboží a zboží dodaného v neshodě s kupní smlouvou.

 

V případě dodání objednaného zboží do vybraného pneuservisu a následné realizace služby přezutí je pneuservis se svolením kupujícího oprávněn provézt kontrolu obalu a nepoškozenosti zboží zástupně za kupujícího, přičemž kupujícímu nezaniká právo na kontrolu zboží ještě před realizací služby přezutí. V případě zjištěného poškození ohlašuje pneuservis tuto skutečnost prodávajícímu, který následně toto oznámí kupujícímu. Kupující se pneuservisu prokáže autorizačním kódem, obdrženým od prodávajícího.

 

Příjemce má nárok si zboží prohlédnout a vyzkoušet obdobně jako v kamenném obchodě, aniž by mu zanikla možnost vrátit zboží bez udání důvodů zpět prodávajícímu.

Záruční lhůta (24 měsíců) na zakoupené zboží začíná běžet okamžikem převzetí věci kupujícím.

 

Daňový doklad k zakoupenému zboží


Kupující obdrží daňový doklad k zakoupenému zboží v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce zboží nejpozději v den odeslání zboží na zvolenou doručovací adresu.

Tento doklad slouží současně jako záruční list k zakoupenému zboží a splňuje veškeré zákonem definované náležitosti – a to jak obsahové, podle zákona č. 235/2004 Sb. § 28, o dani z přidané hodnoty, tak formální podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, včetně uvedení elektronického podpisu.

Kupující může požádat o tištěnou verzi daňového dokladu. Tištěný daňový doklad je zasílán dodatečně prostřednictvím přepravní společnosti Česká pošta nejpozději do 5 pracovních dní od zažádání.

V případě, že je realizována služba přezutí ve vybraném pneuservisu, obdrží při realizaci této služby kupující od pneuservisu tištěný daňový doklad prodávajícího. Realizace služeb v pneuservisu dohodnutých přímo mezi kupujícím a konkrétním vybraným pneuservisem, které nejsou součástí zakoupení služby přezutí kupujícím u prodávajícího je pneuservis oprávněn účtovat kupujícímu přímo, přičemž prodávající do tohoto vztahu již nevstupuje. Kupující obdrží mimo tištěného daňového dokladu prodávajícího i tištěný doklad o hotovostní úhradě za objednané zboží a služby, přičemž kupující souhlasí při objednání služby přezutí ve vybraném pneuservisu s platbou v hotovosti přímo vybranému pneuservisu.

 

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu


Kupující má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit, vrátit zboží bez udání důvodu, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. U nás je tato doba nadstandardně prodloužena na třicet (30) dní od data převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do třiceti (30) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.


V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dní od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu. Vrácené zboží se nepovažuje za opotřebované, pokud jej zákazník přiměřeně vyzkoušel obdobně, jako by je vyzkoušel v kamenné prodejně.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří nedílnou součást nákupního řádu. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na e-mailovou adresu prodávajícího.


Prodávající po obdržení vráceného nepoškozeného a neopotřebeného zboží vrátí kupujícímu částku odpovídající plné kupní ceně (včetně přepravních nákladů) na jím uvedené číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou či jinak na základě vzájemné dohody, a to nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

 

Kupující má právo odstoupit od smlouvy i v případě, že vrací zboží poškozené nebo opotřebované nad rámec, který je uveden v předchozích odstavcích. V tomto případě má však prodávající právo na náhradu škody na vráceném zboží. O výši škody je kupující informován v přiměřené lhůtě.

 

Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo dokáže, že zboží prodávajícímu prokazatelně odeslal.
 

Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu hradí kupující, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. K této přepravě může kupující využít služby kterékoliv přepravní společnosti, přičemž cena za balík některých společností je k dispozici např. na stránkách České pošty a služby „Balík do ruky, kurýrní společnosti GEIS a služby „Vnitrostátní balíková přeprava v ČR nebo kurýrní společnosti PPL a služby „Firemní balík. Kupující může požádat prodávajícího, aby zajistil přepravu zboží zpět k prodávajícímu, přičemž náklady spojené s touto přepravou taktéž hradí kupující, nedohodne-li se s prodávajícím jinak. Využitím této služby může dojít k rychlejšímu vyřízení všech náležitostí odstoupení od smlouvy.

 

Pokud nedojde k vrácení zboží kupujícím nejpozději 14 den po odeslání odstoupení od kupní smlouvy a ani k potvrzení o prokazatelném odeslání zboží zpět k prodávajícímu, má se za to, že toto odstoupení od kupní smlouvy je neplatné, kupující již nadále nežádá od smlouvy odstoupit a prodávající tímto není povinen vrátit kupujícímu částku odpovídající plné kupní ceně zpět. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

Na již realizované služby se tato možnost nevztahuje.

 

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího


Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění smlouvy nemožné. K těmto případům může dojít zejména z důvodu vyprodání zboží, které je předmětem smlouvy, dále pak v případech kdy kupující není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy, nebo odmítne-li převzít objednané zboží. Prodávající si dále vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě zjevné chyby v ceně za předmět smlouvy.


Ve všech těchto případech je kupující o této skutečnosti obratem telefonicky nebo písemně informován. V případě že kupující již uhradil platbu za předmět smlouvy, bude mu prodávajícím bez prodlení vrácena zpět na účet.

 

Možnost storna objednávky


Kupující má právo provést storno objednávky nebo její části, a to prostřednictvím uvedených kontaktů e-shopu. Objednávka se považuje za stornovanou v okamžiku přijetí storna pracovníkem e-shopu. O stornování objednávky je kupující vždy obratem informován.

Po realizaci služby přezutí ve vybraném pneuservisu nelze této možnosti storna již využít.

 

Zpětný odběr pneumatik


Kupující nakupující prostřednictvím e-shopu má nárok na bezplatné odevzdání použitých pneumatik. Sběrné místo se nachází v provozovně spol. ONIO s.r.o. v běžných pracovních hodinách (PO - PÁ 8:00 - 16:30). Odběr je možný po předchozí telefonické dohodě buď osobně, nebo zasláním na adresu provozovny.

 

Ochrana osobních dat


Prodávající si váží důvěry kupujícího a zavazuje se, že bude chránit data, která byla uvedena při realizaci objednávky.


Adresní a identifikační údaje včetně kontaktů mohou být využity pouze prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu Pneumatiky.cz), a to pouze pro účely statistického zpracování, přímé komunikace s kupujícím a v případě udělení souhlasu k zasílání obchodních sdělení a nabídek tohoto internetového obchodu. V každém takovém informačním e-mailu je uveden odkaz, kterým lze jejich odběr zrušit.


V rámci monitoringu spokojenosti zákazníků může prodávající předat e-mailovou adresu zákazníka provozovateli serveru Heureka.cz. Heureka.cz rozesílá dotazníky spokojenosti zákazníka s nákupem v daném internetovém obchodě. Žádné jiné e-maily nemůže Heureka.cz rozesílat ani poskytnout adresu třetí straně.


V rámci realizace objednávky jsou dílčí údaje či skutečnosti poskytovány partnerům, kteří jsou přímými dodavateli zboží, přepravním společnostem a zpracovateli online plateb nebo pneuservisům pro realizaci služby přezutí či jiným společnostem, které ve spolupráci s prodávajícím poskytují kupujícímu možnost účastnit se soutěží či jiných výherních časově omezených akcí. Souhlas s účastí v těchto akcích či soutěžích dává kupující vždy samostatně včetně souhlasu se zpracováním svých osobních údajů.

Registraci ONIO s.r.o. u Úřadu na ochranu osobních údajů si můžete ověřit zde

 

Uchovávání osobních dat


Zákazník při vytvoření objednávky vyplní následující osobní údaje: Jméno, příjmení, nebo název společnosti, pokud zákazník nakupuje na IČ, Jméno a příjmení kontaktní osoby pro případ doručení a převzetí zboží nebo pro případ, že objednávku vytváří zákazník za jinou osobu, které bude zboží doručeno, fakturační adresu (ulice a číslo popisné, město a PSČ, zemi) a dále telefonní / mobilní číslo a e-mailovou adresu.

V případě, že zákazník žádá o doručení zboží na jinou adresu, než fakturační, vyplním navíc ještě i dodací adresu (ulice a číslo popisné, město a PSČ, zemi) a navíc i název osoby či firmy, která zboží převezme nebo název kontaktní osoby v případě doručení do firmy a telefon. Všechny tyto údaje mohou být shodné s již vyplněnými fakturačními údaji.

Všechny tyto údaje slouží pro kompletní vyřízení objednávky a pro řádné doručení objednaného zboží. Při dokončení objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a zároveň souhlas se zpracováním osobních údajů.

 

ONIO s.r.o. po vyřízení objednávky nadále uchovává tyto osobní údaje zákazníka zejména pro účely fakturace a pro účely reklamační. Těmito údaji jsou vyplněné fakturační údaje: Jméno, příjmení, nebo název společnosti, pokud zákazník nakupuje na IČ, Jméno a příjmení kontaktní osoby pro případ doručení a převzetí zboží nebo pro případ, že objednávku vytváří zákazník za jinou osobu, které bude zboží doručeno, fakturační adresu (ulice a číslo popisné, město a PSČ, zemi) a dále telefonní / mobilní číslo a e-mailovou adresu. Tyto osobní údaje jsou uchovávány pro řádné plnění zákonných povinností společnosti ONIO s.r.o..

 

Zákazník při dokončení objednávky může vyjádřit svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení a v takovém případě může společnost ONIO s.r.o. využívat poskytnutých údajů a to především jména a příjmení, telefonního / mobilního čísla a e-mailové adresy pro zasílání souvisejících marketingových materiálů či informování zákazníka o novinkách nebo akcích či slevách.

 

Po doručení a převzetí objednaného zboží zákazníkem společnost ONIO s.r.o. nepředává již žádné osobní údaje třetím stranám vyjma výzvy k poskytnutí těchto údajů některým z orgánů výkonné moci ČR pro účely vyšetřování v oblasti trestně-právních vztahů.

 

Osobní údaje zákazníků společnost ONIO s.r.o. uchovává nejméně po dobu 10 let od okamžiku poskytnutí těchto osobních údajů a v případě, že zákazník nepožaduje po této době odstranění svých osobních údajů z evidence společnosti ONIO s.r.o., jsou pak uchovávány po dobu dalších 10 let.

 

Zákazník může po společnosti ONIO s.r.o. kdykoliv požadovat zrušení svého souhlasu se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely. V takovém případě zákazník kontaktuje jakýmkoliv způsobem zákaznickou infolinku nejlépe pomocí kontaktů uvedených na webových stránkách e-shopu, ve kterém došlo k vytvoření zákazníkovi objednávky. ONIO s.r.o. na základě této žádosti nadále již nebude zpracovávat osobní údaje zákazníka jinak, než pro účely evidence dané platnou českou legislativou.

 

Zákazník může jím poskytnuté osobní údaje kdykoliv měnit, a to buď kontaktováním zákaznické infolinky e-shopu, ve kterém došlo k vytvoření objednávky, nebo v případě registrovaného zákazníka, může zákazník tyto údaje měnit přímo na webových stránkách e-shopu po přihlášení ke svému účtu. Přístupové údaje k účtu jsou zákazníkovi zaslány po registraci na jím poskytnutý a vyplněný e-mail.

 

Novinky e-mailem


Kupující má možnost prostřednictvím stránek internetového obchodu prodávajícího souhlasit se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího a novinek e-mailem. V každém takovém informačním e-mailu je uveden odkaz, kterým lze jejich odběr zrušit.

Informační e-mail bude kupujícího informovat o aktualitách z oblasti sortimentu prodávajícího, souvisejících informacích a může prezentovat akční nabídky prodávajícího.

Kupující vyjadřuje souhlas se zasíláním těchto sdělení i využitím kontaktního formuláře nebo online chatu. Před odesláním zprávy poskytuje svůj e-mail a toto poskytnutí a následné odeslání zprávy je považováno za souhlas. Svůj souhlas může kupující následně odvolat tím, že kontaktuje zákaznickou infolinku a tento svůj požadavek vyjádří.

 

Práva z vadného plnění


Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
 

Ustanovení uvedená v předchozím odstavci nákupního řádu se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží nebo okamžik, kdy se prodávající poprvé prokazatelně o uplatnění práva z vadného plnění kupujícím dozvěděl.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

 

Reklamační řád


Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Nedílnou součást záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Pokud by záruční podmínky výrobce zasahovaly do práv spotřebitele, jsou pro spotřebitele závazné pouze v rozsahu nezhoršujícím zákonný standard spotřebitelských práv. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Reklamace je podmíněna prokázáním nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě prodávajícího, důkazem je zejména daňový doklad – faktura.
 

Reklamace, kterou uplatňuje kupující, bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Pokud není věc při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě. A to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný (nelze-li splnit požadavek kupujícího) může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.

 

Vady, které způsobují podstatné či nepodstatné porušení kupní smlouvy

 

Při výskytu vady, která může být odstranitelná a neznamená podstatné porušení kupní smlouvy, má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

 

Při výskytu vady, která je neodstranitelná a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit, protože tato vada způsobila podstatné porušení kupní smlouvy. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitel­né vady).

Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

 

Rozšířená doživotní záruka na pneumatiky

 

Podmínky uplatnění rozšířené doživotní záruky na pneumatiky:

  • předložení originálu nebo kopie dokladu o koupi
  • maximální stáří pneumatik 8 let (za životnost pneumatik se obecně udává max. do 6ti let)
  • minimální hloubka hlavních dezénových drážek 3 mm (pneumatiky pod tuto hodnotu mají 0% zůstatkovou hodnotu)
  • u motocyklových silničních pneumatik do hloubky hlavních dezénových drážek 1,6 mm.
 

Uplatnění reklamace

 

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (reklamaci), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, nestanoví-li Prodávající lhůtu delší. Kupující se při uplatňování reklamace může s potřebnými dokumenty prokazujícími uzavření kupní smlouvy (doklad o koupi) obrátit přímo na prodejce, nebo zboží zaslat do provozovny internetového obchodu prodávajícího spolu s popisem závady, dokladem o koupi a zpáteční adresou. Po vyřízení reklamace Vám bude zboží zasláno zpět. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na přiměřenou náhradu dopravného.

 

Způsob vyřízení reklamace

 

Kupujícímu bude zaslán reklamační protokol emailem nejpozději do 7 dnů od přijetí reklamace. V reklamačním protokolu může být požadováno doplnění základních údajů o způsobu použití zboží v provozu (typ vozidla, pozice kola na vozidle, tlak v pneumatikách atp.), které jsou nezbytné pro samotné reklamační řízení.

Po vyřízení reklamace bude kupující telefonicky a písemně (na e-mailovou adresu, v případě absence e-mailového kontaktu poštou) informován o výsledku řízení a bude s ním dohodnut způsob předání zboží/vrácení kupní ceny ev. podílu kupní ceny.

V případě neoprávněné reklamace bude kupující telefonicky nebo písemně kontaktován a bude mu navrhnut další postup řešení vzniklé situace (placená oprava, vrácení zboží bez opravy, ekologická likvidace apod.)

 

Adresa k zasílání podkladů a zboží k reklamaci

 

Pneumatiky.cz Družstevní 84/15 664 49 Ostopovice Kontaktní údaje: info@pneumatiky.cz telefon: 547 425 372

 

Závěrečná ustanovení


Zatržením souhlasu s nákupním řádem povoluje kupující používání svých osobních údajů v popsaném rozsahu a bere na vědomí, že je seznámen se všemi podmínkami popsanými v nákupním řádu a s těmito podmínkami bez výhrad souhlasí.

 

Kupující má právo využít tzv. mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Subjektem mimosoudního řízení je v našem případě Česká obchodní inspekce (více na www.coi.cz). Toto právo se nevztahuje na kupujícího, který je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Kupující může pro řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy využít on-line platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr

Pokud je kupující právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, vztahují se na smluvní vztah prodávajícího a tohoto kupujícího některá odlišná ustanovení, popsaná níže:

 
  • Není-li v souvislosti se záručními podmínkami výrobce uvedeno jinak, platí záruční lhůta v délce trvání 12 měsíců od převzetí zboží kupujícím.
  • Zakoupené zboží není možné vrátit bez udání důvodu.
  • V případě stornování rezervované objednávky nebo vrácení zboží, může prodávající od kupujícího požadovat úhradu stornopoplatku do výše 10% celkové kupní ceny zboží z objednávky.
  • Z části „Práva z vadného plnění“ je vyloučena informace „Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí“
  • V případě oprávněné reklamace nemá kupující právo na náhradu dopravného.
 

Pokud máte v jakémkoli bodě našeho nákupního řádu nejasnosti, pochybnosti, či vám některá jeho část nevyhovuje, kontaktujte nás. Vyjdeme vám maximálně vstříc.

 

Tento nákupní řád je platný od 1.3.2017, nákupní řády platné před tímto datem naleznete zde:

 

Aktuální nákupní řád

Nákupní řád platný do 28.2.2017 (včetně)

Nákupní řád platný do 13.3.2014 (včetně)

Nákupní řád platný do 31.12.2013 (včetně)

Nákupní řád platný do 16.7.2013 (včetně)

Nákupní řád platný do 8.9.2010 (včetně)

Záruka a reklamační řád platný do 31.12.2013 (včetně)


Kontakty

info@pneumatiky.cz
+420 547 425 372
volejte 8-20 hod.



cookie